Friday, December 21, 2012

My Sister's Wedding

This post is written in Turkish since there are no appropriate words to 
explain my feelings in any foreign language...

25 senedir ayni cati altinda yasadigim herseyimi paylastigim yedigim ictigim ayri gitmeyen canim kardesim yuvadan uctu. 
Anlatmak imkansiz. Asiri guzel bir duygu bir o kadar da depresif. 
Yanlis anlasilmasin evde kalan abla oldugumdan degil, 
napicaktim Ayca olmadan onu dusundum en az bir 3 ay.

E- Aycaaaaa!!!

A-Efendim ablasii??
E-Susadin mi??
Sorumun cevabini ondan iyi kimse bilemezdi. Bu ‘kalk bana su getir!’ demekti kisaca. Hic cevap vermez, gider suyumu getirirdi.
(Aycaa sakin gozlerin dolmasin ben seni bilirim!!)

Saka bir yana mutlulugumun tarifi yok. Onu cok cok ozluyorum o ayri. Aycam ve Ibocum hep mutlu olsunlar insalla

Gelelim basina yansimayan Aycam’in dugun ayrintilarina:

-Dugun Sheraton’da yapildi. 900 kisi katildi.

-Organizasyon CSA tarafindan yapildi. 
Salon siyah kadife perdelerle cevrilmisti, detaylarin cogu vizon ve altin rengiydi, cicek olarak sadece kirmizi gul kullanilmisti.

-Dugun fotograflari Dugun Hikayemiz tarafindan cekildi. 
6 kisilik bir ekip, ciddi ciddi her ani fotografladilar.

-Ayca iki farkli gelinlik giyindi, evden cikarken ve dugunde olmak uzere. Birincisi ozel dikim, ikincisi ise Vakko Couture’du. 
Damat beyimiz sevgili Ibocum'un damatligini ise Vakko'dandi.

-Ayca’yi evden almaya 80 kisi geldiler. En duygusal an buydu. 
Ben gozyaslarimi durduramiyodum resmen. 
Omrumun 25 senesi orda gitmistir rahat.

-Ayca’nin saci White Door’dan sevgili Fikret Alici tarafindan yapildi, makyaji ise sevgili Kivanc Can Bektas’in usta ellerinden cikmaydi.

-Ibo’nun damat trasi ise Paris Kuafor’un gozdesi Erman tarafindan yapildi.

-Benim elbisem ise Amerika'daki mezuniyet kiyafetleriyle 
un yapmis Sherri Hill markaydi.

-Ebru Gundes ise gri renkte oldukca sade bir elbise giyinmisti. 
Saci ve makyaji da cok sadeydi, kendi yapmisti saniyorum:)

-Ebru Gundes sahneye cikmadan Trabzon’un medari iftihari ‘Kuzeyin Usaklari’ sahne aldi. Allahimm! Nasil oynuyolar, hizlarina yetismek mumkun degil. 
Yurtdisindan gelen arkadaslarimin agzi acik kaldi zaten.
Asagidaki videoda da yorumlari duyabilirsiniz:)



















Sanirim senenin son yazisini yazdim, yilbasinda neredeydim, ne yaptim, ne ettim onu da 2013'un ilk yazisi olarak yazicam insalla:)

Simdiden 2013 senesi herkese umdugundan dilediginden fazla huzur, saglik, mutluluk, ask ve para getirsin dileginde bulunuyor, sevdiklerinizle, sevmek istediklerinizle, guzellikler yasayacaginiz herkes ve hersey sizlerle olsun!
Mutlu yillar!
xxx
E.

No comments:

Post a Comment